impianku bersamanya

impianku bersamanya
impianku bersamanya

Ahad, 24 Julai 2011

kekuatan sebenar teletak pada hati

hidup ni memang sangat rumit.. tuk menghadapi hari2 yg mendatg itu bukn mudah tuk kita lakukan.. menghadapi pelbagai jenis manusia yang ade di dunia ini.. "cinta dalam hidup ini tiada maknanya lg untuk aku.. hanya CITA-CITA mampu mberi aku kbhagiaan.. ksh syg untuk seorang lelaki itu akan ku isikan hanya untuk seorang lelaki yang begelar suami kelak.." kelukaan yg berada dlm hati masih tidak mpu untuk aku mempercayai lelaki lagi.." biarpun semua ini hanya suratn takdir dr ALLAH..aku redha.. jika kita bpisah ini lebih membahagiakn kita berdua.. terkadang..aku merenung nasib di jendela..perlu ker aku fikirkan kau lagi? sedang dirimu bgembira.. hari2 yang aku lalui penuh dengan keperitan.. senyum tawa yang terpaksa ku ungkapkan.. hya untuk mengaburi setiap mata yang melihat diri ini.. setiap kata2 dan janji2 yg pernh kau ungkapkan untuk kita.. tak pernah aku lupa irfan.. kerana kaulah lelaki terhebat yang pernah aku miliki.. sungguhpun kini kita tidak besama lagi.. doa2ku sentiasa mengiringi kau.. 

dan untuk mak dan babah tersayang..jgn risaukan adik disini.. wlau perit adik terpksa lalui..adik tetap akn terus ke hadapan.. wahai mak dan babah yang adik sayangi.. maafkan diri ini kerana sering tewas dalam pecintaan.. namun perjuangn untuk masa depan belum berakhir lagi.. "cita-cita dan impian tidak akn terlaksana tanpa ada pengorbanan dalam hidup.." jd ini lah cinta yang dusta telah adik korbankan untuk kejayaan kita bersama nt mak abah.. :( i love u so much.. aadik jnji akn lupakan IRFAN. :'(  walaupun sukar.. adik tetap akn terus buat! tq irfan sb awk beri sye semgat yg luar biasa.. di dalam keadaan aku jatuh dalam harapan.. aku kuatkan diri untuk bangun dan terus maju ke depan demi membela nasib.. slamat tgl cinta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan